|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 02:52
Sen beni öylece bırakıp gittin.. Gittin ama arkanda büyük bir yıkım bırakarak gittin .. Gittin ama seni senden cok seven birini yok ederek gittin.. Ben senin beni bıraktığın günde gemisi özlemle ararken kendmi kaybettim Sen ise eksıklıgimi genis zamanda herhangi biriyle doldurmakla yetindin.. Etrafımdakı herkes sen harıc he...rkes benı senden daha cok hakedıyorlar Ama bılmıyorlar kı kendımı sende unuttugumu, Bılmıyorlar kı gıdenın sen degıl de canımın yarısı oldugunu.. Hergun gözumun önunde sen bır baskasının gözlerınde kayboluyorken herseyınle, Ben senın gözlernde kayboluyorm herseyımle.. Sanırım sen bende SONsun ya da sen benım SONum... Pınar... | ||
|
|
||