|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 03:20
hem bankadaki parayı çekmeyi, ama mecbur vezneden çekmeyi, hem çıkış harcını yatırmayı, üstelik yanımda pasaportu getirmeyi, pasaportsuz harç yatırılmıyor ki, hem kpss'ye başvurmayı, hepsini unuttum. hepsini halletmek için de bir günüm var. çıkış harcı hariç. onun için 1 saatim falan var. otobüsten in-eve fırla-nefes nefese bankaya koş temalı. bunların hepsi de bugün, oturduğum yerde aklıma düştü. sırayla. yarın unutmuş olduğum başka şeyler çıkmamasını diliyorum. | ||
|
|
||