|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 09:34
garip duygular içindeyim:) değişik:) gözlerimi kapatıgımda ıkı ınsanı görebilip saçmalayabılıyorum:) bakalım teke kim kalacak of:) neyse bak cok calsııyorum yorgunum ınanılmaz:) kafayı bu ara yemezsem daha yemem.fransa işi yattı sanırım diye bir his var içimde.daha adım atmadan bir sürü şey yapmak gerekıyor.ama on yıllık kalkınma planı yaptım kendıme ve calısmaya başladım bunun için deli gibi çalışmam lazım artık para kazanmam lazım beş yıldır bir bok olamadım öylede böylede hayat gecıyo en azından bir kayık bir küçük ev bir goldenım olur:) evet ben ınanıyorum bu üçü olucak birde anlayamıyorum onu.cok fazla danısabılecegım erkek arkadasımda yok .yanı arkadasım cokda onu begendıgmı kımseye soylemıyorum of cok karısık işler.hece gider çizer:) sen git otuz yaşından sonra sübyancı ol ahaha olcak işmi:) | ||
|
|
||