13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 11:52


Dün gece pike yi çıkarttım öyle yattım. Baya sıcak olmaya başladı. Haftasonu sahile ineceğim kayalıklarda oturcam. Yiyişen insanları ( :P ) martıları,sandalları izlicem:D Şaka bir yana evi taşıdıktan sonra ne zamandır sahile inip kafa dinleyemiyorum çok özledim denizi.

istanbul
hosting