|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 14:52
Tanrım teşekkür ederim, hayata teşekkür ederim, seni bana getiren her rastlantıya teşekkür ederim. Mutluluğun sadece bir hayal olmadığını, aşkın sadece rüyalarda yaşamadığını ispatladığın için sana teşekkür ederim. Sevgiyi ifade etmenin, verilen sözde durmanın, sevdiğine ilgi gösterip sahip çıkılmasının bir mucize değil de her aşkın içinde olması gereken doğal bir şey olduğunu bana gösterdiğin için teşekkür ederim. Senden öncesi var mıydı bu yaşamda, ya da senden öncesine yaşam denilebilir miydi bilmiyorum. Ben şimdi yaşadığımı anlıyorum, ben şimdi sevmek nedir tadıyorum, ben şimdi sevilmek nedir hissediyorum. Karanlıklarda yok olmuşum, boş sokaklarda aşk için dolanıp durmuşum da hiç haberim olmamış. Ne kadar saçmalık varsa sevgi sanmışım ne kadar saçmalayan varsa sevgili sanmışım galiba. Karanlıkların içinden güneşim gibi doğduğun için sana teşekkür ederim. Keşke bu şarkının sözlerini senin için ben yazmış olsaydım. Ben aşkı yalnız sana yakıştığı için severim, bana da yaşattığın için sevgilim çok teşekkür ederim... | ||
|
|
||