|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 14:56
Rüyamda Emin'i gördüm. Geçen onca zamanın üzerinden bişeyleri aşmışlığın şımarıklığı vardı bende... Ve ben rüyamda uzun zamandır görmediğim birini gördüysem, bu onu artık özleme sınarlarını çok aştığımın belirtisidir. Aramayı düşünmüyorum ama, karşıt olara cevap veremeyeceği ve sonrasında aramayacağı bir mesaj çekebilirim zira hiç konuşasım yok ki bilirsin ki beni ben Eminle konuşmadan yapamazdım... Hey gidi günler hey, nerelere geldik yine :( | ||
|
|
||