13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 14:56
beni içimden geldiği gibi yaşadığım zaman bile sevenlere selamlar olsun..
iyi ki varsınızda mutlu olabilmek için sebep yaratıyorsunuz bana...
seviuorum ben seni:)
sıkılmaktan başka bişey bu:)
olmaz_olamaz