13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 15:56
böğğğ.. böğğğğğ.. o kuşu istiyoruumm.. çok sevdiiimm :o((
adı limon. kafası da limon gibi. limon demeyi de biliyormuş.. ya neden alamıyorum? neden?
tahitian