|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 17:25
ya içimde ona karşı durdaramadıgım birşey var onu özlüyorum çok özlüyorum sürekli görmek istiyorum.gülerken kısılan gözleriniden alamıyorum kendımı allahım menopoza giricem bana bunları mı reva görüyosun haha:) az akıllanmam gerekmıyodu bırde benden küçük of of:D dogru yolu bulmam ıcın yardım et:) | ||
|
|
||