|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 17:51
Bundan sonra neler olcağını çok merak ediyorum bu sabah, mailler yapılan bir kaç telefon konuşması alınan haberler yapılcaklarr offfff bundan sonraa herşey çok daha zor olcak farkındayım, farkındayım ki aslında ben yinede çok güçlüyüm hala diye biliyorsam eğer ki bence diyorum hayırlısı herşeyin | ||
|
|
||