13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 20:09


madem çalışmayı biraz esnettik bari birşeyler karalayayım da hevesim gelsin.

günlük yarı çıplak oturuyorum her yerime sinekler saldırdı çıldırasım var.

şimdi birisi niye sürekli face ine

mutluuuu :)

çok mutluuuu :)

çok çok mutluuuuu :)

accaaiipppp mutluuuuuu :)

harbiden mutluuuuu :)

allah belamı versin mutluuuuu :)

mutluyum aq lan :)

yazar :D

okulda görüyoruz 5 karış suratın. acıyorum haline artık ne diyeyim.

Günlük eray sevgili bulmuş kendine :D yazıktır kızım allah belanı versin kalbi atmıyor lan o adamın...

Kim bilir anan baban seni ne büyük hayallerler besledi büyüttü,sistemi çökertir o çocuk...

Bugün bahtiyara dedim ki;bugün çıkacak adam kim biliyor musun,tanıyor musun?

valla hiç bilmiyorum adını da duymadım dedi.

hani dedim sen türkü falan ilgileniyorsun bağlama çalıyorsun dedim belki bilirsin,valla dedi inan hiç duymadım. Durdu bir eğildi kulağıma çaktırma da galiba milliyetçiymiş heralde dedi. o yüzden duymamışımdır,objektif olsa kesin bilirdim dedi. :D

Demedim ki olm ben de milliyetçiyim diye :D

objektif kelimesi orada aslında alttan alttan eleştiri kokuyordu ama hiç bozmadım. Geçen de "türküm doğruyum çalışkanım ilkem" dizelerine takmış türküm ibaresinin yanlış olduğunu savunuyordu.

Ne bileyim yoruyor bu polemikler beni ya. Çok girmemişimdir böyle tartışmalara ama beni geriyor.

Sevmiyorum insanlarla kavga etmeyi. gülümsedim geçtim.

Halbuki gayet de türküm kelimesinin gerekli olduğunun düşünen gayet de milliyetçi bir insanım. ama fanatik değilim. "ılımlı" o ne demekse.

herkesin özgürce beraber yaşaması gerektiğini savunanlardanım.

Cümle alemin birleşip brahms eşliğinde kolbastı oynamasını talep ediyorum.

Bugün mendelssohnun eşliğini aldık günlük. Yıldızcığım sağolsun.

Haftaya konser var günlük.

Bugün dilekle çok güzel vakit geçirdik.

Günlük ben ne istiyormuşum biliyor musun onu fark ettim; etrafımda bir sürü güzel kız olsun,hepsi olmasa bile beni tatmin edecek kadarı benimle ilgilensin,zaman zaman duygusal bir çekim olsun ama çıkmayalım.

Günlük ben niye bu kadar duyarlı bir insanım?

Birisine yaklaşmak için duygularımdan emin olmam gerekiyor. Taşşağına çıkamıyorum.

Zira onun hayatını,onun zamanını çalmış gibi hissediyorum.

Çıktığın insanla evlenmek için çıkılır mı ya? yaşın kaç senin aq.

Bu benim ki fazla cidden. Benim hovarda olmam lazım ya. Bu nedir böyle ebeveyn duyarlılığı.

Hayır sırf şuradaki kadınlara ayak olsun diye yazmıyorum. Bakın ben ne kadar duyarlıyım gelin sevişelim diye değil.

Bu böyle olmaz ki canım. Benim vurdumduymaz olmam lazım.

Uçanla kaçanı aynı odaya sokmam lazım. Olmuyor arkadaş erkeklik gururuna aykırı.

Erkek dediğin siklemez olur yani.

Hiç yakıştıramıyorum kendime bunu.

Bir masterın beni kampa almasını rica ediyorum.

Yakınlarda tanıdığınız bir taptuk emre var mı?

istanbul
hosting