|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 22:03
way arkadaş yaaa... olurda bukadar olurmu... ikizlerim ya napcağım harbiden blli olmuo... öncerocktan türküye şimdide türk sanat müziğine...dedem duysa nasl sevinir:d bi iki bişy örendim artık sölers yaznn:D ahh tuççe...bni türk sanat müziği halk korosuna götürdü.yanımda gl die gittim adam nerdeyse bu kapkalın hasta sesimleşarkı söletiodu zor kurtldum. ortaokla giden kızlardan 50 yaşında teyzelere kadar war yanii bayaaa genşş bi koro ilk defa grüorm herkesde ayrı telden sölüo ama olsnn:D eğlencelii... bgnde böle gçti bi ksmı cnı anltmakla bikısmıda mzkle iştee...daha nlsun buarada salh hocamı grdm bgn çk sevndm yne adamın yanına hç gtmemştm dersaneyiçekiştirdk birss :D özlemişim. bu trabznda önceden tanıdığın birilerini görmek nekadar iyi geliomş insana.bian nekdr ylnz oldumu anladmgçn seneyi htrlaynca... | ||
|
|
||