|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 22:25
gerçekten bugünlerde kafayı yemekten korkuyorum. beynimde dolanan düşünceleri kontrol edemiyorum. ne istediğimi hiç bilmiyorum. şu 2 hafta geçsin bir an önce ve okul kapansın. sonra final de geçsin. yaz gelsin mis gibi. dert yok tasa yok. bir an önce! | ||
|
|
||