13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 22:25


gerçekten bugünlerde kafayı yemekten korkuyorum.
beynimde dolanan düşünceleri kontrol edemiyorum.
ne istediğimi hiç bilmiyorum.
şu 2 hafta geçsin bir an önce ve okul kapansın.
sonra final de geçsin.
yaz gelsin mis gibi.
dert yok tasa yok.
bir an önce!

istanbul
hosting