|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 22:39
Selam, Tanrı bana bugün ışığı verdi ,sonra da hayat çizgimi gösterdi, hepsinin benim oldugu söylendi sonra nadasa bırakıldım. ne gündü ama!! Mucizeye inanırım bu bi yeniden diriliş,yeni hayatı kazanmaya hazırım.belkide hiç kaybetmemiştim ama bu kez yenilmez olucam yukarıdaki tanrı gibi. saatler süren bilgi girişi akışı cıkışı sırasında sıcakla birlikte iyice sersemleşen beynimi almanca dersine sokmadım sokamadım. kendimi nevizadeye boranın yanına gitmeyi yeğledim.biraz alkol beni kendime getirdi.ve karsımda duran o ispanyol ateşi. cok iyiydim diyorum sana kaçgündür burda dimi.tanrının bana verdiklerini kuldanmı saklıycam felsefesiyle.yaklasık yarım saatlik bi karsılıklı elektriktende haz alarak yanına gittim. o kadar güzeldiki ama bi o kadarda sarhos.boranın yanına gidip evin anahtarlarını aldım. daha önceki tecrubelerimdende yola cıkarak bu muhabbettin sonu harika bi orgazm olucaktı. tahminimde yanılmadım.kız artık üstüme yıkılmaya başladı. -Do you know somewhere we can be alone with you diye sordugunda artık mekandan coktan cıkmamız gerektigini anladım. elini tuttum ve my side tonight dedim. gözlerindeki ısıltıyı görmeliydin o an -Nothing will happen if I do not care whether diyip belime sarıldı kolumdaki god bless me yazısını görünce bunu cok sevdigini söyledi. yolda arada ispanyolcada konustu ama anlamadım.almancası bile vardı. eve girdik.kapıyı ellerim titreyerek açtım sebebini bilmiyorum.içeri aldım onuda bişiler içermisin diye sordum. hayır deyip ıslak agzını agzıma dayadı.ılık bi ölüm gibiydi her öpüşü.bazen kendimi tropikal bi adada hamakta sallanırken o mis gibi havayı içine çekerkenki hazı aldım bazense kekremsi bi tat kaldı agzımda. hersey biryana tenimi avuçlayışı sanki küvezdeki bebege dokunur gibiydi. öyle narin elleri vardıki. canımı acıtmaktan cekiniyodu. içindeyim ,içimdesin anladım. aşk kanımda kasıklarımda diye aklımdan geçti o an. belkide ondan beri hiç bu kadar tutkuyla sevişmemiştim. hala onun adını anmak acizlik gibi gelsede,her baska bedende onu daha fazla unutuyorum.sevgisi,aşkı kalmadı zaten içimde. ama şu nefrettende kurtulmak istiyorum artık. aralanmış bacaklarında elimi gezdirirken. I'm going tomorrow dedi. nereye diye sordum ispanyaya dedi. neden gitmek zorundasınki.belki bu gece başlangıcımızdır diye ona söyledigimde. -in fact, an end tonight, tomorrow is the beginning of life diye cevap verdi ve ben o anda umudumu kestim bu kadının tadı bir başkaydı. bana aşkı bi geceliginede olsa tattırdı. şuan yagmur yagıyor şimdi onu uyandırıcam ve dışarı cıkıcaz. bilmiyorum belki gene bişiler içeriz. onunla sabahlıycam.kokusunu içime cekicem. son vedaya kadar. seni cok özlüycem amelia. fizy.com/#s/1ajfhg volkan kaçar:* | ||
|
|
||