13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:11


Günce lan.
Az önce - az önce dediğime bakma 2-3 saat oluyo- geçmişteki malum kişi hakkında bi anı gelmişti ama unuttum.
hatırlamaya çalışıyorum.
mutfakta buzdolabının önündeydim hatırladığımda tekrar oraya bile gittim hatırlamadım lan tekrardan.
Ne ile alakalı olduğunu bile unuttum amk.

Diyebilirsin ki ne güzel işte önemli bişi değilmiş demekki, hatırlamana ne gerek var şimdi.
öyle değil işte.
ben anı üzerine günce yazacaktım ya.


şimdi kayıp anı üzerinden yazıyorum.

aha edebi oldu "Kayıp anı üzerine yazmak"

gittim.

istanbul
hosting