|
13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:27
..................................... kafam iyi:)bir milyon balon yuttum sanırım:)birde aşık oldum:)sanırım hayat:) boşvermişim boşvermişim boşvermişim dünyaya:) of gamzesine ölürüm be ehuhe yeni yetme ergenler gibi davranmak ıstemiyorum:) gercekden gun ıcınde ınanılmaz kontrollüyüm:)ama ama o gamzeye ölürüm:) | ||
|
|
||