13 Mayıs 2010, Perşembe
saat: 23:27


.....................................







kafam iyi:)bir milyon balon yuttum sanırım:)birde aşık oldum:)sanırım hayat:)



boşvermişim boşvermişim boşvermişim dünyaya:) of gamzesine ölürüm be ehuhe yeni yetme ergenler gibi davranmak ıstemiyorum:) gercekden gun ıcınde ınanılmaz kontrollüyüm:)ama ama o gamzeye ölürüm:)

istanbul
hosting