14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 00:08


...ve şimdi sen de herkes gibisin...


içimdeki kahramanın, o mükemmel insanın yavaş yavaş yok oluşunu izliyorum... acı veriyor, durdurmak istiyorum, haykırmak istiyorum, dur diye bağırmak istiyorum... ama yapamıyorum...



istanbul
hosting