|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 00:08
...ve şimdi sen de herkes gibisin... içimdeki kahramanın, o mükemmel insanın yavaş yavaş yok oluşunu izliyorum... acı veriyor, durdurmak istiyorum, haykırmak istiyorum, dur diye bağırmak istiyorum... ama yapamıyorum... | ||
|
|
||