|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 00:27
22 Mayıs.. Bazen çıldıracak duruma gelsem de,gün sayıyoruz güncecim.. Yüzüklerimizi aldık..ilk adımı atmaya günler kaldı..ama streste tavan yaptı..nişanın eylüle kalması sıkıntı yaratsa da,en azından sözümüz olacak.. ne zor şeymiş bu evlilik işleri..bazen çığlık atasım geliyor aileler arasında kaldığımda.. of :) | ||
|
|
||