|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 00:27
bugün çok yoğundu..çalışma bakanlığından müfettiş geldi..işten çıkarılan elemanlardan birisi şikayet etmiş..müdürler yusuf yusuf diyordu..:D beni çıkarsınlar diye işi ağırdan alıyorum..onlara da iyi davranıyorum denmez..hala çıkarmadılar yawf.. çıkarsalar tazminat alıcamda ama bu gidişle kendim ayrılmak zorunda kalıcam.. 2 ay daha mühlet onlara çıkardılar çıkardılar,çıkarmadılar ben çıkacam zaten.. ooff 21 gün kaldı..aşkıma kavuşayım artık! çok özledim.. | ||
|
|
||