14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 00:27


bugün çok yoğundu..çalışma bakanlığından müfettiş geldi..işten çıkarılan elemanlardan birisi şikayet etmiş..müdürler yusuf yusuf diyordu..:D

beni çıkarsınlar diye işi ağırdan alıyorum..onlara da iyi davranıyorum denmez..hala çıkarmadılar yawf..

çıkarsalar tazminat alıcamda ama bu gidişle kendim ayrılmak zorunda kalıcam..

2 ay daha mühlet onlara çıkardılar çıkardılar,çıkarmadılar ben çıkacam zaten..

ooff 21 gün kaldı..aşkıma kavuşayım artık!

çok özledim..

istanbul
hosting