|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 00:37
yorucu bir gündü bugun. ve aşırı sıcak. sabahları iyi, neşeli uyanıp aksam oldugunda sinir krizleri geçiren halimden nefret ediyorum bu sıralar ama bu sabah da tersimden mi kalktım nedir sinirliydim. sonra okula sertifikamı almaya gittim ama ieee ofisi kapanmıstı. hava bugun kesin 35 dereceyi geciodu 2 bucuga kadar bekledim sonra bizim bölumden taaa tıpa kadar yurudum sonra 2 saat levent amcyla muhabbet yurda geldim ve MORON LIFE başladı.. kitap okudum 200 sayfam kalmstı ve hala bitiremedim sinir oldum ama bu gece biticek. temize çekmem gereken notlar var yarın onlar bitmeli sonra yarın bir de keman var saatini hatrlamıorum. bodozlama gidicem artık. birde tabi sabit fikirli lanet oda arkadasm bu sene 2 kişilik odada kalmakdan cok fazla sorun yasadıgını söledi. bakalım hep bana trip yapan adamın agzına sıcıcam suan bunu dusunuorum. trip nası yapılıomus.. nese öle işte.. | ||
|
|
||