|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 01:18
güzel bir geceydi. ne zamandır böyle uzun ve keyifli bir akşam geçirmemiştim. heyecanlıydı benim gibi. elleri titriyordu bi ara, sonradan rahatladı. düşündüğümden çok daha kısaydı. nedense bu isme sahip olanlarda genel bir özellik olduğunu düşünmeye başladım. kalkmaya yakın yağmur başladı, birkaç kere montunu teklif etti, almadım. hava çok sıcaktı zaten. beni yolcu etti, gitti. sonrası merak konusu... to be continued or not to be :P bi de gerçekçi olalım be kızım, temmuzda s.ktir olup gitmiyor musun sen? neyse, öyle işte... gecenin şarkısı: cat power - wonderwall (sakin ötesi cover) | ||
|
|
||