14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 01:38


s.kicem böyle hayatın ızdırabını...

hayatımda sadece tek bir şey düzgün gitsin dişimi kırıcam..

saat: 02:02

farkettim ki hayatım ne zaman boktan gitmeye başladıysa ve ben bir yerlerde bilgisayar başında kalmak durumundaysam günce'ye yazıyorum..

topu topu 5-10 günce yazmışım yıllardır.. ve bir tane mutlusu yok..

benim hayatımda hiç mi güzel bişey olmadı a.q.

istanbul