|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 01:38
s.kicem böyle hayatın ızdırabını... hayatımda sadece tek bir şey düzgün gitsin dişimi kırıcam.. saat: 02:02 farkettim ki hayatım ne zaman boktan gitmeye başladıysa ve ben bir yerlerde bilgisayar başında kalmak durumundaysam günce'ye yazıyorum.. topu topu 5-10 günce yazmışım yıllardır.. ve bir tane mutlusu yok.. benim hayatımda hiç mi güzel bişey olmadı a.q. | ||
|
|
||