|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 02:22
Bittiğim yerden başlamak ve başladığım yerden bitmek... Bu kısır döngü içinde rüzgarla ordan oraya yuvarlanır bir haldeyim... Kafamı çevirdiğim heryerde geçmişin kalıntları, geçmişten karşıma çıkan yüzleri görmek bazen beni tepkisizleştirsede, bazen çok sövüyorum... Rızam dışında alıkonuludğum şeyleri özlemenin bedelini ben yalnız öderken, öte yanadan da ya şu filan kişisi acaba beni düşünüyomudur, aklından geçiyomuyumdur diye kendime cevapsız sorular sorarak, büyük bir yorgunluğun içine atıyorum... susma vaktiyse, susarım... fizy.com/#s/1gr27d "aşk kapıdan kovdu beni bilirim bacada çok is var ürkekliğim inançsızlığımdan içimde kötü bir his var yeniden doğmak kadar mümkün yeniden aşık olmak eskiyi sıyırıp atmak içimden yerine yeniden koymak ellerimde gözlerimde sözlerimde onun izi varken yağmur yüklü bulut gibiyim herkes beni unutsun gibi ne yapışmış yalnızlık yakama" | ||
|
|
||