14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 09:14


bunca zaman sonra tamda iyi gidicek derken herşeyin yerle bir olcak olmasını hissetmenin vermiş olduğu sıkıntıyı yaşıyorum sanırım evin içi dar geliyoo sokaklara sığmıyorumm

düşünüpte biyere varamamış olmata ayrı bir can sıkıntısı

bide iş yerindeyim ve bugün cumaa...

hayatımda bundan sonra izliyeceğim yolları okdar merak ediyorumki ve sanırım ilk defa ürkeklik çöktü üstümeee

hala güçlüyüm hala ayaktayım hala gayretliyim ve keyifliyimm

ama olan biten karşısında içimde bir terdütlük varr

herşeyin hayırlısı olsun herkez için

bu arada dün 7 den 11 kadar süren bir toplantı sonrasında projeyle ilgli ilk adımı atmış bulunmaktayım

istanbul bölge müdürü olmak nasıl bir duygu olacakkk
:D:D:D offf offf

istanbul
hosting