|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 09:14
bunca zaman sonra tamda iyi gidicek derken herşeyin yerle bir olcak olmasını hissetmenin vermiş olduğu sıkıntıyı yaşıyorum sanırım evin içi dar geliyoo sokaklara sığmıyorumm düşünüpte biyere varamamış olmata ayrı bir can sıkıntısı bide iş yerindeyim ve bugün cumaa... hayatımda bundan sonra izliyeceğim yolları okdar merak ediyorumki ve sanırım ilk defa ürkeklik çöktü üstümeee hala güçlüyüm hala ayaktayım hala gayretliyim ve keyifliyimm ama olan biten karşısında içimde bir terdütlük varr herşeyin hayırlısı olsun herkez için bu arada dün 7 den 11 kadar süren bir toplantı sonrasında projeyle ilgli ilk adımı atmış bulunmaktayım istanbul bölge müdürü olmak nasıl bir duygu olacakkk :D:D:D offf offf | ||
|
|
||