|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 09:41
Düzenimi oturtmaya çalışıyorum hala daha güncecim.. Ütülerle başım dertte :o)) Annecim gelecek yarın yardıma başka türlü çıkamayacağım işin içinden çünkü :o)) Bu sabah aradım anneciğimi "annem, annem güzel annem.. Başımın tacı annem.. Dün akşam ütü yaptım omuzum tutuldu kımıldayamıyorum yarın gelir yardıma..Senin kıymetini daha iyi anladım annecim" diye.. Gerçi kendim kaşındım bu kadar çok ütünün sebebi ilk haftadan daha bir sürü kıyafet yıkamamdan kaynaklanıyor.. Şimdi de işin içinden çıkamıyorum :o)) Geçen hafta sonu da ikeadan aldığımız ikinci gardolap, kütüphane,koltuk ve ardiye gibi kullanacağımız açık dolap kuruldu. Temizlik yapmak zorunda kaldık yine anneciğimle :o) dolayısıyla ütüler kaldı yine.. Dün akşam ütü yaptım eşimin bütün gömlek ve çamaşırlarını ütüleyip kaldırdım.. Ancak ütüden önce bir miktar daha gömlek ve beyaz çamaşır yıkadığımdan dolayı yine ütü çıktı.. Bir tamamen bitse sanırım ondan sonra yavaş yavaş yapma şansım olacak.. Yarın anneciğimde bu ortamı bana yaratacak sihirli dokunuşuyla.. Haaa bu arada biricik eşim mi ne yapıyor ben ütü yaparken?? Kurtlar vadisini izliyor :o))) Tabi bu arada bana kahve yapıyor, dondurma getirip beni mükafatlandırmak için küçük öpücükler alıyor :o)) Çokk çalışıyor çoookkk :o)) Aşkım benim kaymağım :o)) İş yerinde amirim olduğu saatlerde nasıl özlüyorum bilemezsin güncecim.. Ara sıra o kaçamak bakışmalarımız :o)) İşin en ilginç yanı üçüncü hafta içerisindeyiz ve gün içerisinde de evde de birlikteyiz.. Birbirimizden sıkılmıyoruz.. Ev içerisinde herkez kendisine zaman ayırabiliyor mesela.. Gazetelerini okuyor sevdiğim ben yemeği hazırlarken; sonra masaya tabakları kaşıkları yerleştiriyor..O yatmaya hazırlanırken bir beş dakika internete bakıyorum mesela.. Yada ben dizi izlerken o internetten borsa takibi yapıyor teknik analiz bakıyor.. Herşey çok dengeli gidiyor senin anlayacağın.. Dilimi ısırıp sölüyorum ve susuyorum nazarlara gelmeyelim diye :o)) Düzenimiz oturur oturmaz bebek gelecek Allahın izniyle.. Paylaşırım seninle bu haberi de heyecanla :o)) Öptüm Gıdıdan güncecanım muckkk :o* | ||
|
|
||