|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 09:48
Günaydın, Sarhosken aptal bi aşıgı oynamakta üzerime tanımıyorum gerçekten.dün gece yazdıklarımı okudumda ne uzatıyosun edebiyat yapıyosun lan gerizekalı sevişmişsiniz bitmiş işte nereye özlüyosun neyi seviyosun nereye asık oluyosun daha dün gördügün kıza aşk dedigin seyi bu kadar basite indirgeme bazı aşaglık insanlar gibi diye kızdım kendime. yalnız başımda bir agrı varki sana tarif edemem.dün sünger misali ne varsa çekmişim. dün ödedigim hesabı neyseki sarhostum hatırlamıyorum diye avutuyorum ama kuruş kalmamış cebimde :) bu arada yanlış hatırlamıyosam dün harika bi yagmur yagdı. cok sıkıntılıydı ıkınıyodu hava zaten belliydi bişiyler olcagı.bazen bu meteoroloji uzmanlıgıma bayılıyorum ya günce.bendeki cevherlerden biride bu yani :p melisayla görüşmüştük geçen gün alt tarafı bi kahve ısmarladım ona beni prensesler gibi agırladın diyo,manyak lan bu kız milleti :) cemşitlede şimdi konustum anlattım işte dün gece olanları.vaaay kanka sezonu açmışsın ama ben yaz sezonunu serdar ortaç resmi olarak albüm cıkarmadıkca acıldı saymıyorum diye karsılık verince güldük biraz :) bazen tiksinsemde cemşitin varlıgı iyi bişi be günce,dostum diyebiliyorum ya o beni rahatlatıyo,güven veriyo ne kadar güvenilmiycek bi adamda olsa :) emrahlada konusabildik herifin 4.ü ayı geldi afganistanda. laan o kadar oldumu diyorum. sen tabi bogazda nevizadede anlamıyosun ama ben burda kızgın çöllerde öyle bi anlıyorumki geçtigini diyo bana kıyamam acıtasyon yapma lan bana silahmı dayadık olm kafana diyince gönül koydu bana ama haksızmıyım yani günce sen söyle? :) bugün babalar gibi 4 saat ders var hemde üstüste.anasını satiyim sıcakta hiç çekilmiyo biliyomusun. sersemleşiyosun beynin fokur fokur kaynıyo böyle bişiler oluyo. anneme dert yanıyorum bana en azından beynin varda böyle şeyler oluyo diye avun diyo! küçük şeylerle mutlu olmayı severimde bu kadar da degil yani annee! :) neyse ben kahvaltıya ordan derse ordan bankaya ordan gene derse ordanda fabrikaya kaçar:D yazarken yoruluyo dimi insan işte ben bide onları fiilen gerçekleştiriyorum ! ah be kardeşim başına ne geldi ! fizy.com/#s/1f9x8n volkan kaçar:* | ||
|
|
||