|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 11:02
lal e gittik dün gece..uzun bi aradan sonra(2 haftayı geçmiştir) biraraya geldik arkadaşlarla.güzel şey arkadaşlık yahu.benim burada pek arkadaşım yok.bi d.var onunla da pek görüşemiyoruz.hepsi memlekette kaldı.orada olsalar bile ne bileyim aslında hiçbiri benim kafama göre değildi.neyse.şarap içtim yine bir kadehte başım başladı dönmeye :) bide orada otururken yağmur bağladı hafif hafif..yağmuru zaten severim ama bu mevsim geçişlerinde daha bi güzel oluyo. yarın akşam boğaziçinde şebnem ferah konseri var.ordayız. | ||
|
|
||