14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 11:39


eşek oğlu eşek desem kendime babamın ne günahı var... hayat o kadar yoruyor ki beni ya da ben yeniliyorum... rahmetli babamın doğum gününü unuttum... geçen annem hastenelik oldu ben sadece gidip vezneye parasını yatırıp iş koşturmacasına koyulmak zorunda kaldım... sadece 2 gün telefondan hatrını sorabildim. ben hayatın girdabında doğrularını kaybetmiş bir adamım... yanılgıları bir kar topu gibi kendi zirvesinden katlanarak yuvarlanıp kasabasını yıkan adamım ben... çığ altında kalsam karların soğuk dünyanın altında bir el tüm soğukları aşıp uzanırdı bana... eskiden bir zamanlar çok ufak yaşlarda küçük dev adam yeşil gözleri ve telaşlarıyla babam vardı. Gelir yanıma yatar uyurduk... şimdi ben mezarına gidip geceleri yanında yatıyorum... sadece babamı özledim... çapariler karıştı balıkta olta elimde yardım gerek babam... ben hayatı erteleyen adam saatlere bakmaktan korkamıyorum... utanamıyorum...

istanbul
hosting