|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 12:05
babam bana vergi işlerini postaladı bugün. onun için çeşitli belediyelerimizin sayfalarına girip bilgi karmaşası ve kirliliğiyle dolup taşan tasarımlarıyla boğuşmaktayım. izmir belediyeleri'nde güzel bir müzik çalıyor, gel gör ki süresi kısa olunca başa sarıp duruyor, o da baydı bi süre sonra. ayrıca hepsinin sorgulama sistemi farklı. bi tek konak kimlik numarasını yeterli gördü sağolsun. beşiktaşım'sa pek bi elit, önce üye olman gerekiyor. değerlendirip mail atıyorlar falan filan. bugün b. ile komşuculuk, sonra g.'ye yemek yapmaca (yazana kadar plan değişti, dışarıda yemece) sonra belki m. gelir, gelse güzel olur, bakalım. kitabımı bitirip duşumu alayım, hava misss :) günün şarkısı: morphine - thursday (bi gün geriden takip ediyorum, farkındayım) | ||
|
|
||