|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 12:37
Zaman su gibi akıyor, her şey benden bağımsız ama benim etrafımda oluşuyor. Bazen insan sessizliğe ve kendini dinlemeye ihtiyaç duyuyor. Kaçmak istiyorum bugün söyle denizi görebileceğim bir yere oturup mis kokan kahvemi yudumlamak. Belki bir dostu da ya yanımda ya da kabilmde götürmek onunla nice zamandır paylaşamadıklarımı paylaşmak. Önce kızımla olmalıyım, ona verdiğim sözlerimi tutmalıyım sonrasında yalnızlığımın tadını çıkarabilirim günce... | ||
|
|
||