14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 12:51


Yıllar öncesine dönsem diye düşündüm dün gece.
Yılları eskittim fakat içimdeki mücadele azmi yada kabullenme güdüsü bir türlü gün ışığına çıkmadı.

İkisinede gücüm yok aslında.
Yine kaçmanın zamanı geldi.
Yine yıllar sürecek ve kendimden kaçamayacak bir kaçış.
Başkalarından evet.Ya içimde götürdüğüm başkaları?

istanbul
hosting