|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 12:52
sevgilim dün akşam koltuklarımızı aldı :o)) artık koltuklarımız var.. :o)) yaşasın.. abim bugün borcunu gönderdi. artık param var.. yuppyyy :o)) bu akşam bursaya gidiyorum. sevgilimi çok özledim. onu göreceğim.. heeyyyy :oPp çok özledim ben onu.. 2 haftadır görmüyordum. ve bugün cuma ve bu akşam yola çıkıyorum ve o beni terminalden alacak.. ve onu koklayacağım.. hoş o dün akşam zil zurna sarhoş olduğu için banyo yapamadı, o yüzden büyük ihtimalle leş gibi kokuyor olacak ama.. ben arada kendi kokusunu da alırım eminim.. dünyanın en güzel kokusu.. nasıl alınmaz.. öpeceğim.. öpeceğim.. öpeceğim onu.. dudaklarımı dudaklarına yapıştıracağım. verdiği nefesi içime çekeceğim.. mis! neyse daha detaya girmeden kapatayım konuyu :o)) yoksa coşacağım :o)) | ||
|
|
||