|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 14:21
bu arada akşam sırf 00:00da uyumuş olmak ve sabah erken kalkmak adına yıkadıktan sonra saçlarıma herhangi bir işlem yapmadan yattım. sabah uyandığımda kıvır kıvır bonus modunda uyandım ;) sadece ön kısımları düzleştirip alttan tutturdum vee harika bir görüntü çıktı ortaya.. işyerindekiler saçımı kestirdiğimi sandılar hahaha ve kuruyup havalandıkça saçlarım melekler korusundaki özgür'ün saçları gibi oldu ;) evet bugün daha bir Shirin'im ve daha da çok mutlu olma isteği var içimde.. uyguuun bir ev bulsam ya da bir ev arkadaşı.. iyi mi olurdu kötü mü?daha önce denendi az sorunluydu.. ama ablişim acele etme diyor.. fevri davranma.. ne yapmalı ne etmeli bir oyunbazlık bir şeytanlık??? | ||
|
|
||