14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 15:44


"i never trust people with no appetite. it's like they're always holding something back on you, don't you think?"

hard-boiled wonderland and the end of the world - haruki murakami


saat: 16:20

davuloğul ve ava sonrası kıskanaraktan anketi anında yapayım dedim. fazla düşünmeden cevap verdim, düşünürsem kesin başka cevaplar vermeye kalkarım, olmaz, özüne ters ! başlıyoruz:

1. En sevdiğiniz kelime?

peki (eğer söylenişinden bahsediyorsak "futile" tabi :P)

2. Nefret ettiğiniz kelime?

bakarız (ve eğer yine söylenişinden bahsediyorsak "göt")[.

3. Sizi ne heyecanlandırır?

saksofon sesi

4. Heyecanınızı ne öldürür?

erteleme

5. En sevdiğiniz ses nedir?

bkz. soru 3 (değil galiba yaw, su şırıltısı)

6.Nefret ettiğiniz ses?

fren sesi, tırnak sürtmesi

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?

belediye otobüsü şoförlüğü

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?

su altında oksijensiz kalabilmek

9.Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?

kim: bilmiyorum, belki hayyam
ne: koala veya panda


10.Nerede yaşamak isterdiniz?

şu sürekli kestiğim yüksek tavanlı süslü evde

11.En önemli kusurunuz nedir?

uyuzluk

12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir?

bkz. soru 11

13. Kahramanınız kim?

bunu düşünmem lazım, emin değilim

14. En çok kullandığınız küfür?

bi siktir git

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?

yaymış, keyifli

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

geç olsun güç olmasın

17. Mutluluk rüyanız nedir?

kendi mesleğimi kendi işyerimde yapıyor olmak

18. Sizce mutsuzluğun tanımı?

yapacak bir şeyinin olmaması

19. Nasıl ölmek istersiniz?

urla'da sahilde rüzgarda yürürken küt diye

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz tanrının kapıda size ne söylemesini isterdiniz?

nurileri göstererek:
"seç, beğen, al"


istanbul
hosting