|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 15:53
davuloğul nâm kullanıcı, taraf'ın entellere sorduğu anketi kendine tatbik etmiş. memetik olsun diye ben de özendim, ayrıca şu an çalışmam gerekiyor, o yüzden iş olmayan şeyler yaparak vakit öldürmem lazım. siz de yapın, orijinal bir fikrin içine edelim. 1. En sevdiğiniz kelime? "haklısın" (bana söylenecek) 2. Nefret ettiğiniz kelime? "sonra" (bana söylenecek) 3. Sizi ne heyecanlandırır? fazla kafein 4. Heyecanınızı ne öldürür? "dudaklarımı şişirdin" deyip aniden kalkarsan 5. En sevdiğiniz ses nedir? elektirogitar, sintizayzır 6.Nefret ettiğiniz ses? matkap 7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? meslek yapmak istemem 8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz? ahtapotları komple iç edebilirim bu hususta 9.Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? kedim olurdum. olmadı manati hayvanı (deniz ineği) 10.Nerede yaşamak isterdiniz? italyan apartımanı 11.En önemli kusurunuz nedir? bizzat ve bütünüyle kendim (ou yieaaa) 12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir? schadenfraude 13. Kahramanınız kim? kahramanın koyunu (sonra çıkar oyunu) 14. En çok kullandığınız küfür? amıakoyyim ve skerler. (yazdığım telaffuz ediliyor) 15. Şu anki ruh haliniz nasıl? alerjik, hapşırıyorum 16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? "karnaval gibi karıyım" 17. Mutluluk rüyanız nedir? uyuyo oluyorum 18. Sizce mutsuzluğun tanımı? etrafına bir bakın derim 19. Nasıl ölmek istersiniz? donarak 20. Öldüğünüzde cennete giderseniz tanrının kapıda size ne söylemesini isterdiniz? bişiy demesin ağzını kırabilirim o yeni uyanmışlık huysuzluğuyla | ||
|
|
||