|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 17:07
veeee Ankara'dan seslenmek, parmaklarımdaki damarlarımın gerilmediği, huzurla sakinle çalıştığım bir gün nasıl keyifli nasıl huzurlu anlatamam ama ben ifadelendiremesem de sen anlarsın değil mi yetiştirmem gereken doküman vardı sakin bir şekilde hazırladım çok mutluyum :))) ben burada ömrümün varı ile yaşamak istiyorum lütfen Rabbim en kısa zamanda nasip et. bu tüm hücrelerimi kımıl kımıl yapan aşkı bu şehirde doymadan doya doya yaşamak istiyorum.... yarın ömrümün varı ile görüşür müyüm bilmiyorum ama bu şehirde aynı anda nefes alıyoruz ya o bile bana huzur veriyor :))) | ||
|
|
||