|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 17:24
Dün akşam ütülerle boğuşurken sevdiceğim seslendi."sevgilim yağmur yağıyor." diye.. Çamaşırlar vardı ama çamaşırlıkta olduğu için kenarı çekiverdik.. Bide keyfini çıkarttık sevdiğimle mis gibi toprak kokusuyla sessizce usul usul yağan yağmurun.. Aşık olduğum iki şeyin keyfine vardım sessizce.. Yağmurun şehri temizlediği gibi, sevdiğim adamda ruhumu temizliyor her an, her dakika.. İçtenliğiyle aşkıyla.. Sımsıkı sarıldı izlerken Bursanın ışıltısını yağmurun altında parlaklıklarını.. Sevdiğimin sıcaklığıyla ısıntı yüreğim.. Sevgisinin ışığıyla temizlendi ruhum.. Sonsuz sevdiceğim aşkınla, varlığınla, ruhunla benim olduğun için.. Her gün sana ait olduğumu hissettirdiğin için sonsuz teşekkürler.. İyi ki ile başlayan tüm cümlelerim sana dair.. SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM KOCACIM.. | ||
|
|
||