14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 18:00
İçerde mışıl mışıl uyuyor şeker.
Haberi yok nasıl mutluyum, aptal bi şeyi kafasına takıyor.
Bizimkileri kandırmak kötü belki ama, bu güzelliği başka türlü yaşayabilmenin yolu yok henüz. O yüzden mutluyum!
SoJahSay