14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 18:28


biliyorum bişeyler biryerden biryere her zaman hreket ediyor bazen bunu kabulleniyorsun bazen de kabullenmek zorunda kalıyorsun, hatta bazende önüne geebileceğini düşünüyorsun, hayır hayır hpsi bir yalandan ibaret tek yapman gereken sadece ourup bir film şeridi gibi izlemek ve hareketin içinde olduğunu unutmamak.


ölüm bir gün bni de bulacak ve arkamda bıraktıklarım için üzülecek miyim yoksa önümdeki 2 meleğe nasıl hesap vereceğim konusundaki kagılarımdan herşeyi unutacak mıyım?



yeni dünya ve sadece yeni hayat diye adlandırabileceğim yeni diyarlar.


ölüm,

yeni hayat,


dönüş yok


burası



güller diyarıı...




seviyorum seni enes ve nerede olduğun konusundaki iddialarım beni hiç şaşırtmayacak anılarımızın kahramanı


birbirimizin kıymetini bilelim, hayat sandığımızdan da kısaymış...


ADI: arabacı...

saat: 18:35

fizy.com/s/1agq7x


ne o geldi ne bu ömür bitti!!
nerdesin?

istanbul
hosting