|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 20:33
sonunda evimdeyim güzel evim benim temizlicem şimdi misler gibi oturucam yazlık kıslık mevzularına giricem canım evım:) çok yorgunum altıda kalktım yenı oturabıldım:)hayat benı yoruyor.birde aşık oldum sanırım yanı emın deılım.bılmıyorum.bazen herseye gıcık oluyorum bıktım ınsanlardan şehirlerden bıktım | ||
|
|
||