14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 20:33


sonunda evimdeyim güzel evim benim temizlicem şimdi misler gibi oturucam yazlık kıslık mevzularına giricem canım evım:)

çok yorgunum altıda kalktım yenı oturabıldım:)hayat benı yoruyor.birde aşık oldum sanırım yanı emın deılım.bılmıyorum.bazen herseye gıcık oluyorum


bıktım ınsanlardan şehirlerden bıktım

istanbul
hosting