|
14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 21:57
ehe günce hayatımda ilk defa sarhoş oldum :) dün odtü'de marsis vardı ona gittim tabi yanımda bi şişe jack daniels la neyse işte horondu, 3 ayaktı derken bu arada şişeyide yarıya indirdim ben sonra tabi kafa dönmeye başladı benim, saçmalamaya başladım falan kardeşimde bana bakıyo babam almaya gelecek yusuf yusufuz ama allahtan anlamadı eve gelir gelmez yattım ben çakmasınlar bizimkiler diye tabi yatınca dünya dönmeye başladı benim midem bulandı ve -burası bomba- yatağım pencerenin kenarında olduğu için çıkardım kafayı pencereden kustum ehuehueehue 4. kattan bahçeye 5-6 kere kustum, sonrada sızmışım ehe hayatımda ilk defa böyle oldum ama süperdi lan :DDD | ||
|
|
||