14 Mayıs 2010, Cuma
saat: 21:57


ehe günce hayatımda ilk defa sarhoş oldum :)

dün odtü'de marsis vardı ona gittim tabi yanımda bi şişe jack daniels la

neyse işte horondu, 3 ayaktı derken bu arada şişeyide yarıya indirdim ben

sonra tabi kafa dönmeye başladı benim, saçmalamaya başladım falan

kardeşimde bana bakıyo babam almaya gelecek yusuf yusufuz ama allahtan anlamadı

eve gelir gelmez yattım ben çakmasınlar bizimkiler diye


tabi yatınca dünya dönmeye başladı benim midem bulandı ve -burası bomba- yatağım pencerenin kenarında olduğu için çıkardım kafayı pencereden
kustum


ehuehueehue 4. kattan bahçeye 5-6 kere kustum, sonrada sızmışım

ehe hayatımda ilk defa böyle oldum ama süperdi lan :DDD

istanbul
hosting