|
14 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 23:56
sabah istanbul yolcusuyum.. atama oncesı son bir dünya gozuyle göreyim dedim bakalım çok öcü gibi gelmezse belkı tercıhlerım değişir ordakı hayat cazıp gelıyorda yasanılabılır mı ıste allahım hayırlısını ver gecsın gıtsın lutfenn | ||
|
|
||