14 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 23:56


sabah istanbul yolcusuyum.. atama oncesı son bir dünya gozuyle göreyim dedim bakalım çok öcü gibi gelmezse belkı tercıhlerım değişir
ordakı hayat cazıp gelıyorda yasanılabılır mı ıste
allahım hayırlısını ver gecsın gıtsın lutfenn

istanbul
hosting