|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 01:06
Geçen gün, hastalandığını ve 1 gece de olsa hastaneye yattığını duyunca dayanamadım. Ondan beklersem belki daha uzun sürer diye ya da fırsat bu fırsat diye atladım sabah gittim. Papatya alacaktım, çiçekci orda yoktu, sadece yeri vardı. Saat 9.5 tu ama gelmemişti işte, sanki onu kaçıracakmış gibi hissettiğim için, aradım açmadı falan , hastaneye adımladım hemen. İyi olmuş çıkabilecek kadar, banyo yapıyormuş, bekledim hazırlansın diye, hazırlandı çıktık. Benim lanetim mi o mu çok talihsiz, bilmiyorum ama 1 gece için 1700TL hesap çıkaran özel hastanelerin artık tezgah olduğunu biliyorum. Sadece antibiyotik yazdıkları bir şey için saçmasapan onca test vs çıkarmışlar. Rezalet yani tamamen. Bir de üstüne sigorta sadece 500tl sini falan karşılarız demiş, iyice morali bozuldu haliyle. 1200tl çıktı cebinden, hiltonda kalırdım dedi hak vermemek elde değil. Neyse, elimden geldiğince benim güldürme çalışmalarımla , sahile parka oturduk. Çay tost söğüş kahve tüketildi. Neyseki güzel bir yerdi keyfi yerine geldi biraz. Konuştuğumuz kadar sustuk herhalde, ben son bir iki içimde kalan şeyleri söyledim, dinledi. Ama bir o kadar da güldük eğlendik. Belki biraz bencilce bir hareketti ama sanırım sonuçta iyi oldu. Ayrıldıktan sonra da konuşabileceğimi gördüm, seyrek olacak da olsa (haliyle) hala dostu olmak güzel. O da sevindi buna sanırım . Hastane işi ters gitmese daha güzel olacaktı tabi. Bugün iş görüşmesine gittim ilk aşamayı geçtin falan dediler. Sıkıcı günler gelecek herhalde. Ama ne demiş Fikret Şenes, ya da belki aslında Amii Stewart , -ben teomandan duydum sadece :) -Yoruldukça kaybolur acılar.. Gerçi artık çok acı yok içimde, o mutlu ol(a)mazsa olur gerçi. Öylesine bir kadınla olmuş olmak şans diye düşünüyorum vay be falan..inişli çıkışlı hisler, en derinde en yüksekte sevgiler.. Neyse odamın çevresini tuzlayıp, dişlerimi de tam 2 dakika seksi bir şekilde fırçalayıp uyuma vakti. | ||
|
|
||