15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 01:26


aslında mutlu olmma gerekmezmi?
bahçeçeme ektiğim,
patates
fasulye
mısır
kavun
bezelye
kabak vs
hepsini toprak kabul etti
koynunda sakladı bi müddet
sonra uyandırdı veda etti
artık sadece köklerin benimle kalabilir,
ellerin kolların dışarı çıkmalı
nefes almalı,
yapraklarını özendiricesine çıkartmalısın
ama sakın korkma ben hep yanındayım dedi

tohumlar ise korkuyordu
aslında hep bunu istiyodular ama yinede bi tedirginlik
huzursuzluk,
....
vakit gelir korksanda
ağlasanda ...
doğum sancısı başlar artık, tohum içinmi
toprak içinmi bilinmez,
.....
neyse canlar
bu kadar mahsül yarın çapa bekler :D
harbidende ben neden hala istediğim kadar mutlu değilim ?

saat: 01:34

oysa nekadarda kormuştum
olmayacak boşuna uğraşıyorum
rezil olacam herkese
artık bi süre kimse dalga geçmek için konu aramaz diyodum
ama oldu herşey istediğimden belkide daha iyisi oldu nasipde varmış demekki allaha ne kadar şükretsem azdır ...

istanbul
hosting