|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 01:26
aslında mutlu olmma gerekmezmi? bahçeçeme ektiğim, patates fasulye mısır kavun bezelye kabak vs hepsini toprak kabul etti koynunda sakladı bi müddet sonra uyandırdı veda etti artık sadece köklerin benimle kalabilir, ellerin kolların dışarı çıkmalı nefes almalı, yapraklarını özendiricesine çıkartmalısın ama sakın korkma ben hep yanındayım dedi tohumlar ise korkuyordu aslında hep bunu istiyodular ama yinede bi tedirginlik huzursuzluk, .... vakit gelir korksanda ağlasanda ... doğum sancısı başlar artık, tohum içinmi toprak içinmi bilinmez, ..... neyse canlar bu kadar mahsül yarın çapa bekler :D harbidende ben neden hala istediğim kadar mutlu değilim ? saat: 01:34 oysa nekadarda kormuştum olmayacak boşuna uğraşıyorum rezil olacam herkese artık bi süre kimse dalga geçmek için konu aramaz diyodum ama oldu herşey istediğimden belkide daha iyisi oldu nasipde varmış demekki allaha ne kadar şükretsem azdır ... | ||
|
|
||