|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 01:56
Pes! Samanlıkta iğne aramak daha kolay olurdu, hiç yoktan ne aradığımı bilirdim. Site arıyorum, adı sanı aklıma gelmiyor, siyah ve sarı renklerden oluşan bir web sitesi.bir saatir arıyordum. arıyordum diyorum tam pes etmiş, Murteza sana sövecekken, aklıma bir bağlantı yardımıyla o siteyi bulduğumu hatırladım. Bu olmayan hafızam beni ölderecek. Sik kullanılanlara ekledim bu sefer işte o yüzden siki tuttun gidiyorum. bi saat boşuna uykusuz kaldım olsun sonunda buldum sıçtımın sitesini. gönül rahatlığıyla gözlerimi kapatabilirim. | ||
|
|
||