|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 03:46
Geriye dönüp baktığımda zaman nasılda geçmiş.Götümdeki ve göğsümdeki kıllarımdan yaşlandığımı anlayabiliyorum:) Hiç adam gibi birileri olmadı hayatımda sanırım adam olmamamdan kaynaklanıyor bu. Hafif güzelim bu sabah sanırım kendimle yüzleşmem için güzelleşmem lazım. Çok yalnız hissediyorum kendimi,bitkin,marazlı,salak,gudubet v.s. Ne yapmak lazım ki? | ||
|
|
||