15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 03:46


Geriye dönüp baktığımda zaman nasılda geçmiş.Götümdeki ve göğsümdeki kıllarımdan yaşlandığımı anlayabiliyorum:) Hiç adam gibi birileri olmadı hayatımda sanırım adam olmamamdan kaynaklanıyor bu. Hafif güzelim bu sabah sanırım kendimle yüzleşmem için güzelleşmem lazım. Çok yalnız hissediyorum kendimi,bitkin,marazlı,salak,gudubet v.s.


Ne yapmak lazım ki?

istanbul
hosting