15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 10:07


İki günlük kaçamak yapıyorum günce, kızım emin ellerde. Eşim elinden geldiğince sessiz ve sakin, çayımı getirip ara sıra hava almak için (aslında benim yalnız kalmam için) dışarı çıkıyor. Sessizlik hüküm sürüyor evde, nasıl da yabancılaşmışım evime, kendime. Oturdum sessizce çayımı da aldım, tezimle ilgilenmeye başladım. Kaçmak için bin türlü bahane yaratsam da kendime, aslında bir adım attım ya gerisi gelecek biliyorum. Çok az zaman var ama ben bu zamanı kendi ,içimde daha da azaltıyorum sanki. Yapmak istiyorum, bunun altından kalkmak, yapılacak çok şey var girilecek sınavlar. Olsun biliyorum şimdi bırakamam bunu kendime yapamam :)

istanbul
hosting