|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 10:53
çok şiddetli kavgalar ediyoruz, sonra hiç bişe olmamış gibi davranıyoruz.. anlıyorum ki ikimizde bir şeylerden sıkıldık ama kör bakmaya alışmış gözlerimiz inkar ediyor gördüklerini.. aşık mıyız? belki de.. belki değiliz ama içimizden bir ses hep tekrarlayıp duruyor başkasıyla olamazsın, bırakma, terketme, ayrılma.. şimdi vazgeçemezsin diyor o ses, o senin son şansın mutlu olmak için.. bak işte buna inanmıyorum günlük.. son şans olduğuna yani.. insan herşeye alışıyor sonuçta.. sensiz yaşayamam dönemlerini atlattım.. önceden büyük hayallerim vardı günce ve onlara ulaşamamak o kadar acı vermiyordu.. şimdi ufacık kaldı hayallerim ama hala ulaşamıyorum ve bu beni yavaş yavaş kopartıyor yaşamdan.. dinlediğim şarkı: çilekeş_yok | ||
|
|
||