15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 10:55


track '09


shuttle'ın gelmemesi sebebiyle 2 kişi daha bulup taksiyle santrale geçtik.. doğruu müzeye.. şarapları arkadaş sohbetleriyle devirip hadi şimdi yukarı, gezelim dedik.. berkanın işini izleme şansı bile bulduk ki çok keyfiliydi.. çıktığımızda barkovizyonun başlamasına 17 dakika vardı.. geçtik tamirhanenin önünde, nasıl aktığını bilmediğimiz ama inatla duvarda gözümüze sokulan gerisayımla başlamasını bekledik.. sonrasında fotoğraflarından hayran kalıp defalarca izlediğim, gördüğümde orada olduğuma inanmamı sağlayan havuzcağızın kenarına geçip, biraz yanımı ıslatıp biraz elimi sokup, sevgilime sarılarak 3D gösteriyi izledik.. gerçekten! muhteşemdi! deli gibi aç olduğumuz için yemek yemeye karar verdik, nerede yiyeceğimizi bozuk paranın kaderine bıraktık, bizi tamirhaneye yönlendirdi.. yemeğimizi yiyip eve döndük..

inanılmaz keyifli bir akşamdı, her zaman olduğu gibi..

yanında nefes almanın bile herşeyden güzel olduğu biriyle, tarifsiz bir gece geçirmenin keyfi ne yazık ki anlatılamıyor..

bu denli aciz kaldığım için kendime diş bilesem de beni bu kadar aciz bıraktığı için sevgilime minnettarım..

tarifsiz mutluluklar içerisindeyim..

kem gözlere 12 numara şişleri borç bilirim...

istanbul
hosting