|
15 Mayıs 2010, Cumartesi
saat: 12:12
hiçbişeyin kafanda kurguladığın gibi olmaması ne tuhaf =) bilmiyorum artık. hiçbişey planlamadan yaşamak lazım.sadece neredeysen orada var olmak ve hiçbirşeyin nasıl olmasını istediğini hayal etmemek filan. zor. hayal kırıklığı yaşadım ama her türlü sabah uyanıp güzel bir kahvaltı temiz bir oda sıcak birkaç günden sonra biraz kapı serin hava.. hertürlü hayal kırıklığına iyi gelir. birde kahve ve sigara ve stereophonics olursa. heyt tadından yenmez =)) stereophonics-dont let me down | ||
|
|
||